فناوری اطلاعات و دانلود اپلیکیشن اندروید

Kahoor مرجعی برای بالا بردن اطلاعات شما در حوزه فناوری میباشد

فناوری اطلاعات و دانلود اپلیکیشن اندروید

Kahoor مرجعی برای بالا بردن اطلاعات شما در حوزه فناوری میباشد

فناوری اطلاعات و دانلود اپلیکیشن اندروید

این وبلاگ در حوزه ی فناوری اطلاعات و اپلیکیشن های روز اندروید فعالیت می کند

نویسندگان
پیوندها

One plus 3 از تمام رم شش گیگابایت خود استفاده نمیکند

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

یکی از بهترین و تاثیر گذارترین نکات مثبت گوشی وان‌پلاس ۳، حافظه رم ۶ گیگابایتی این دستگاه است. ولی شما نباید گول این اعداد و ارقام را بخورید، چون این دستگاه به صورت پیشفرض برای استفاده از ۶ گیگابایت رم طراحی نشده است!افرادی که با این گوشی کار کرده‌اند، مدعی شده‌اند که این دستگاه با وجود رم ۶ گیگابایتی، توان اجرای بیش از ۴ برنامه را به صورت همزمان ندارد. این کارکرد بیشتر شبیه رقیب‌های اندرویدی این گوشی است که با ۴ گیگابایت رم کار می‌کنند.

گفته‌های کارل پی (Carl Pei) یکی از بنیان گذاران وان‌پلاس حاکی از آن است که استفاده از رم ۶ گیگابایتی بیشتر جنبه‌ رقابتی و تبلیغاتی داشته و به دلیل طول عمر بیشتر باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خود، آن‌ها مجبور بودند که از همه‌ ۶ گیگابایت رم این دستگاه استفاده نکنند!

پس با این حساب، دلیل استفاده از ۶ گیگابایت رم در ساخت این دستگاه چیست؟! وان‌پلاس مدعی شده است که کرنل اصلی سیستم عامل این دستگاه را در دسترس قرار داده و آن دسته از برنامه نویسان که مایل به تغییر دادن آن هستند، می‌توانند به راحتی و با سرعت بالا با استفاده از نرم افزار از ۶ گیگابایت رم استفاده کنند.

به غیر از برنامه نویسانی که ROM دستگاه را تغییر می‌دهند، شما به هیچ‌عنوان در استفاده روزانه، از ۶ گیگابایت رم استفاده نخواهید کرد و کاربران در اجرا برنامه‌های سنگین به صورت همزمان، تفاوت آن‌چنانی با سایر دستگاه‌های مجهز به ۴ گیگابایت رم، احساس نخواهند کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
eshagh raeisi

One plus3

رم

شش گیگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی