فناوری اطلاعات و دانلود اپلیکیشن اندروید

Kahoor مرجعی برای بالا بردن اطلاعات شما در حوزه فناوری میباشد

فناوری اطلاعات و دانلود اپلیکیشن اندروید

Kahoor مرجعی برای بالا بردن اطلاعات شما در حوزه فناوری میباشد

فناوری اطلاعات و دانلود اپلیکیشن اندروید

این وبلاگ در حوزه ی فناوری اطلاعات و اپلیکیشن های روز اندروید فعالیت می کند

نویسندگان
پیوندها

براساس آمارهای بدست آمده توسط شرکت App Annie، بازی پوکمون گو درحال کسب درآمد بسیار بالایی برابر با ۱۰ میلیون دلار در روز است که با توجه به عدم عرضه این بازی در بسیاری از نقاط جهان، این درآمد بیشتر به چشم می‌آید. در گذشته گزارشی مبنی بر رسیدن تعداد دانلود این بازی به حداکثر میزان خود در آمریکا منتشر شده بود که اگر درست باشد، دلیلی بر کاهش درآمد این بازی در آینده نیست چراکه خرید از درون آن، پول زیادی را نصیب سازنده آن خواهد کرد، همچنین شرکت App Annie اعلام کرده که این بازی تهدیدی برای کسب درآمد دیگر بازی‌ها مانند Mobile Strike، Candy Crush Saga و Clash of Clans نیست.

در این گزارش به دیگر توسعه‌دهندگان توصیه شده تا از موفقیت پوکمون گو درس بگیرند و به فرصت‌های تازه‌ای که این بازی برای برنامه‌ها یا بازی‌های مبنی بر واقعیت در آینده ایجاد خواهد کرد، استفاده کنند. در آخر گفتن این نکته ضروریست که اعداد اعلام شده رسمی نیست و ممکن است با کمی مبالغه همراه باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی